شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد آغاز به کار کرد (۳ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۰۸۴۴
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد آغاز به کار کرد (۳ آبان ۱۴۰۲)
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی عصر چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عصر چهارشنبه در این خصوص افزود: بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات و صنایع وابسته با حضور معاونان وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن وتجارت، روسای اتاق‌های اصناف کشور، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی وجمعی از فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بر پا شد.

سعید صیفی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین دستاورد‌های صنعت ساختمان با محوریت ساخت داخل، معرفی توانمندی‌های این صنعت، شناخت زمینه‌های بالقوه در صنعت ساختمان، فراهم کردن زمینه صادرات به دیگر کشور‌ها و همچنین هوشمندسازی این صنعت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به شکل تخصصی در زمینه‌های معرفی آخرین تولیدات، آسانسور و پله برقی، کاشی و سرامیک، شیر آلات، آشپزخانه و حمام و درب و پنجره گشایش یافته است و به بازدیدکنندگان ارائه خدمات می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عنوان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که ۸۰ شرکت از خراسان رضوی و دیگر شرکت کنندگان از استان‌های تهران، گلستان، یزد، آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز، سمنان، کیش، کردستان و زنجان هستند که علاوه بر آن هیاتی از کشور آلمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

صیفی اظهار کرد: بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در ۱۰ هزار مترمربع و سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.

وی ادامه داد: بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، از امروز تا ششم آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، میزبان متخصصان این حوزه و عموم مردم خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->